Ringla ne greje
Ako samo jedna ringla ne radi ili povremeno greje, proveravamo da li je grejna spirala dobro povezana ili je oštećena.
Ringla ne greje, šporet izbacuje sklopku/osigurač, rerna pregreva ili ne peče ravnomerno? Majstor Aca je visoko-kvalifikovani majstor za električne šporete sa preko 30 godina iskustva i tu je da vodi računa da vaš šporet uvek bude u najboljem stanju.
Radno vreme: Pon-Sub 08-18h
Poziv - SMS - Viber - Whatsapp
Specijalizovani servis električnih šporeta i ploča. Popravljamo sve brendove – Gorenje, Beko, Bosch, Electrolux, Whirlpool, Candy, Tesla i druge. Koristimo originalne delove, poštujemo rokove i uz svaki servis izdajemo fiskalni račun i radni nalog.
Gorenje • Beko • Bosch • Siemens • Whirlpool • Candy • Electrolux • LG • Vox • Tesla • Zanussi
Električni šporeti i ploče imaju nekoliko karakterističnih problema. Kada primetite neki od sledećih simptoma, obratite se stručnjacima.
Ako samo jedna ringla ne radi ili povremeno greje, proveravamo da li je grejna spirala dobro povezana ili je oštećena.
Kada sve ringe prestanu da greju, najčešći uzroci su napajanje. Preporučuje se provera izvora napajanja i osigurača; u slučaju kvara na električnoj instalaciji pozovite električara.
Kada se ringla ne isklučuje - ostaje na maksimalnoj temperaturi, kvar je obično na prekidaču koji reguliše toplotu. Prekidač može ostati blokiran u najvišem položaju i zahteva zamenu.
Oštećene šarke ili dotrajala gumena zaptivka na vratima dovode do gubitka toplote i neravnomernog pečenja. Redovno proveravajte dihtung i zamenite ga ako je pokidan.
Naše usluge su dostupne u svim delovima grada Novog Sada.
Pročitajte šta naši korisnici kažu o nama (komentari preuzeti sa Google-a). Sve recenzije navedene na ovoj stranici možete verifikovati i pročitati još desetine drugih putem ovog linka. Želite da ostavite recenziju za uslugu koju smo vam pružili? Kliknite ovde.
„Javio sam se gospodinu Aci sa problemom, telefonom je bio toliko ljubazan i predusetljiv i objasnio mi šta da uradim i da tako pokušam da rešim problem. Poslušao sam ga i rešio problem. Za razliku od drugog koji je odmah hteo da zakaže dolazak za sutra i naravno da naplati, gospodin Aca je pre svega ljudski postupio. Nije uopšte u parama, već u rešavanju problema što pre na ovoj temperaturi i ljudskosti koju je pokazao. Zaista od srca još jednom hvala i sve preporuke za ovog gospodina.”
„O majstoru Aci najviše govore njegovi zadovoljni klijenti ali i partneri sa kojima sarađuje. Odličan, predan i vredan majstor. Ne zaboravite, dijagnostika kvara je možda i najteži deo posla a majstor Aca zna šta radi! Od nas sve preporuke! Radujemo se daljoj saradnji sa Vama majstor Aco! Pozdrav od Dekom-a.”
„Veoma profesionalan pristup, susretljiv i pun razumevanja za situaciju. Hvala od srca za rešavanje kvara na aparatu, spasili ste me.”
„Majstor je posao obavio u dogovoreno vreme, čak i pre. Kvalitetna usluga i veoma povoljan majstor. Sve naše preporuke.”
„Sve preporuke za majstora Acu! Ispoštovao dogovoreno vreme, korektno uradio posao, kvar na frižideru popravljen. Prezadovoljna sam.”
„Majstor Aca je korektan, brz, poštuje dogovor. To je u današnje vreme retkost. Sve preporuke!”
„Izuzetno posten i odlican majstor.”
„Majstor odličan dijagnostika i popravka u kratkom roku sve preporuke.”
„Moram da vas pohvalim javno i preporučim svima, jer je retkost naići na nekog tako profesionalnog i pouzdanog! Izuzetno ljubazan i stručan majstor, a ono što je uvek i svima najvažnije - rešio je problem veoma brzo. Sve preporuke od mene!”
„Odlična saradnja, sve pohvale za majstora!”
„Sve preporuke za majstora Acu - brz, profesionalan, prijatan, ljubazan ...⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️”
„Izvrstan majstor brz i korektan.”
„Ispoštovan dogovor , sve korektno.”
„Odlican majstor,svaki dogovor ispostovan!”
„Veoma zadovoljan sa uslugom popravke frižidera. Sve preporuke!”
„Odican majstor, za svaku preporuku, covek od reci i znanja.”
„Izuzetno profesionalan, pedantan i precizan majstor. Za svaku preporuku.”
„Brzo, pouzdano i kvalitetno! Sve preporuke.”
„Sve pohvale za majstora, brzo i kvalitetno🏆”
„Sve pohvale za majstor Acu, ispoštovan dogovor,precizan i u dogovoreno vreme radjena popravka mašine!”
Izlazak na teren i dijagnostika se naplaćuju 2,500 RSD. Nakon obavljene dijagnostike, serviser će vam dati ponudu sa cenom popravke. Ukliko iz nekog raloga ne pristanete na popravku, plaćate izalazak i konstantaciju kvara.
Ako je potreban specifičan deo koji nemamo na lageru, dogovaramo novi termin čim deo stigne. Uvek vas unapred obavestimo o ceni i roku isporuke.
Da, za svaku intervenciju dobijate fiskalni račun i radni nalog sa opisom radova i ugrađenih delova.
Telefon: 061/131‑7078
Viber / WhatsApp: +381 61 131 7078
Email: pomagajmajstore@gmail.com
Adresa: Stefana Dečanskog 46, Novi Sad
Radno vreme: Pon–Sub 08:00–18:00