Majstor Aca - Servis za mašine za sušenkje veša sa preko 30 godina iskustva. Servis sušilica za veš Majstor Aca Novi Sad.

Servis i popravka mašina za sušenje veša u Novom Sadu

Vaša mašina za sušenje veša ne suši veš ili ne radi uopšte? Ne brinite, Majstor Aca nudi vrhunsko rešenje koje traje.

Preko 30 godina iskustva!

Ekskluzivni servis sušilica za veš: beskompromisna popravka koja rešava uzrok kvara, trajno i precizno. Pozovite odmah i prepustite se profesionalnom pristupu bez kompromisa!

Majstor Aca pruža jedinstven, školski pristup popravci sušilica za veš! Sa više od 30 godina iskustva, Majstor Acin fokus je na otkrivanju uzroka kvara kako bi bila osigurana besprekorna funkcionalnost vaše mašine za sušenje veša. Kada vam je potrebna popravka sušilice za veš u Novom Sadu birajte kvalitet i pouzdanost, pozovite Majstor Acu još danas i uverite se da nisu "svi majstor isti"!

Popravka svih brendova ves masinaa kao što su: Gorenje, Hisense, Samsung, LG, Bosch, Siemens, Whirlpool, Indesit, Obodin, Beko, Candy, Vox, Tesla, TCL, Zanussi, Ariston, Electrolux, Elin, Liebherr. Novi Sad.

Moje usluge

Servis mašina za sušenje veša u Novom Sadu - Majstor Aca

Servis mašina za sušenje veša

Kada dođe do kvara na vašoj mašini za sušenje veša, važno je brzo reagovati kako biste izbegli probleme sa sušenjem garderobe i osigurali nesmetano funkcionisanje u vašem domaćinstvu. Majstor Aca razume koliko je pouzdan rad vaših uređaja važan i pruža brzu, stručnu i kvalitetnu uslugu kako bi vaša mašina za sušenje veša što pre bila vraćena u optimalno stanje.

Bez obzira na problem koji imate—bilo da vaša sušilica ne suši veš, pravi buku, ne greje ili ne radi uopšte—tu sam da vam pomognem. Pružam sveobuhvatan servis koji uključuje dijagnostiku i brzo otklanjanje kvarova.

Uživajte u bezbrižnosti uz vrhunsku uslugu popravke mašina za sušenje veša!

Fokusiram se na svaki detalj i osiguravam pravilno funkcionisanje svakog dela vašeg uređaja. Sa mnom, nećete dobiti samo brzo rešenje problema; dobijate dugotrajnu popravku mašina za sušenje veša za bezbrižno i efikasno sušenje vaše garderobe.

Vaše zadovoljstvo je moj prioritet

Uvek možete računati na profesionalan pristup, kvalitetnu uslugu i posvećenost detaljima nakon svake popravke. Vratite funkcionalnost vaših uređaja i uživajte u brzo osušenoj i uredno složenoj garderobi!

Izlazak na teren

Izlazak na teren i konstantacija kvara se naplaćuje 3.000,00 dinara. U ovu cenu mogu biti uračunate i sitne popravke koje se mogu otkloniti u roku od 30 minuta.

Svo utrošeno vreme nakon prvih 30 minuta se naplaćuje 2.000,00 dinara na svakih narednih 30 minuta.

Utrošeni rezervni delovi i materijal se naplaćuju po nabavnoj ceni dobavljača uz minimalnu maržu.

Mnogi kvarovi se mogu konstantovati telefonom na osnovu prethodnih iskustava, baze poznatih kvarova i slično. Pošaljite mi sliku nalepnice sa modelom uređaja, sliku samog uređaja, sliku kvara ili polomljenog/pokvarenog dela ukolukoliko postoji i opis kvara, a ja ću pokušati da procenim cenu popravke pre izlaska na teren.

Usluge obavljam isključivo u Novom Sadu - u sledećim naseljima:

Centar, Stari Grad, Podbara, Petrovaradin, Limani, Grbavica, Telep, Adice, Banatić, Betanija, Rotkvarija, Sajmište, Jugovićevo, Detelinara (Nova i Stara), Avijacija, Novo Naselje, Salajka, Klisa, Slana Bara, Vidovdansko Naselje.

Ukoliko želite da izbegnete trošak izlaska na teren, prevoza ili živite van gore navedenih naselja vaš uređaj možete, uz prethodnu najavu (dogovor oko vremena), doneti u moju radionicu, radnim danima između 08:00 i 17:00 ili subotom između 09:00 i 14:00.

Adresa je: Stefana Dečanskog 46 (iza Gradskog Zelenila) ⚐ Prikaži na Google Mapi

Zašto baš ja

  • Više od 30 godina iskustva
  • Inostrana obuka u fabrici Whirlpool
  • Inostrano radno iskustvo u firmama Whirlpool, Bosch, Siemens, AEG
  • Kompletna, najsavremenija oprema i alati
  • Registrovana firma
  • Mogućnost plaćanja preko računa
  • Radni nalog i fiskalni račun za svaku popravku
  • Transparentne i korektne cene
  • Originalni rezervni delovi
  • Najkvalitetniji materijali
  • Profesionalan pristup poslu
  • Tačnost i preciznost u svim askpektima
  • Majstor od poverenja - prosečna ocena korisnika 5!
Servis rashladnih i termičkih uređaja u Novom Sadu - Majstor Aca

Recenzije

Sve recenzije su uvezene direktno sa Google-a i njihova verodostojnost se može proveriti na ovom linku: ovde.

Napilši recenziju i oceni moju uslugu ovde.

Često postavljana pitanja

Ovde možete pronaći odgovore na najčešća pitanja vezana za popravke mašina za sušenje veša. Ako ne pronađete odgovor na svoje pitanje, slobodno me kontaktirajte!

Ako vaša sušilica ne suši veš, proverite da li je filter za vlakna čist i da li je ventilacioni otvor slobodan. Takođe, obratite pažnju na to da li suši na odgovarajućem programu.

Ako se problem nastavi, kontaktirajte me kako bih pregledao uređaj i otklonio kvar.

Buka tokom rada može ukazivati na problem sa bubnjem, motorom ili stranim predmetom u unutrašnjosti mašine. Preporučujem da proverite unutrašnjost sušilice kako biste utvrdili da nema stranih predmeta.

Ako problem ostane, pozovite me za profesionalnu dijagnostiku i popravku.

Ako vaša sušilica ne greje, problem može biti u grejaču, termostatu ili napajanju. Proverite da li je uređaj pravilno povezan i da li postoji dovod struje.

Slobodno me kontaktirajte kako bih identifikovao uzrok i obezbedio brzo rešenje.

Ako sušilica ne reaguje na uključivanje, proverite da li je uređaj priključen na struju i da li je vrata pravilno zatvorena. Takođe, proverite osigurače.

Ako su svi navedeni aspekti u redu, kontaktirajte me kako bih pregledao uređaj i rešio problem.

Redovno čišćenje filtera za vlakna i proveravanje ventilacionog sistema može produžiti vek trajanja vaše sušilice. Takođe, povremeno očistite bubanj i unutrašnje komponente kako biste osigurali optimalan rad.

Ako niste sigurni kako da pravilno održavate uređaj, slobodno me kontaktirajte za dodatne savete.

Ova situacija može ukazivati na problem sa termostatom, ventilacijom ili pregrevanjem uređaja. Proverite da li je ventilacioni otvor slobodan i da li filter za vlakna nije zapušen.

Za detaljniju dijagnostiku i popravku, kontaktirajte me.

Znaci da je vreme za servisiranje uključuju slabije sušenje, neobične zvukove, pregrevanje ili neefikasan rad uređaja. Ako primetite bilo koji od ovih problema, najbolje je da me kontaktirate na vreme kako biste izbegli veće kvarove.

Moja priča

Moja priča ima dugu prošlost, koja datira još od moje 7. godine. Tada sam prvi put kročio u očevu radionicu i počeo da "kradem" zanat, učeći tajne majstorstva.

Početak mog putovanja kao majstora dogodio se davne 1994. godine, kada sam stasao da budem samostalni majstor. Narednih 20 godina sam proveo živeći i radeći u Južno-afričkoj Republici, gde sam pored veština i znanja stekao ogromno iskustvo radeći u Whirlpool-u, AEG-u, Bosch-u, Siemens-u, servisirajući grad od preko 16 miliona ljudi.

Od mog prvog, samostalnog radnog dana pa sve do danas, prošao sam kroz mnoge faze usavršavanja, sertifikacija, i neprestano sam sticao nova znanja i veštine. Na ovom dugom putu, sa preko 50.000 uspešno kompletiranih popravki u poslednjih 30 godina, stekao sam iskustvo koje mi omogućava da pristupim svakom kvaru sa sigurnošću, stručnošću i mudrošću, te da ga rešim u što kraćem roku.

Od 2012.-te godine svoj radni vek sam nastavio u Novom Sadu, gde se trudim da pružim uslugu servisa rashladnih i termičkih uređaja za domaćinstvo, koja je transparentna, profesionalna, stručna i iskrena. Dajem sve od sebe da razbijem predrasude da su "majstori svi isti" i ubeđen sam da ću u tome uspeti.

Moj cilj je da svaku popravku obavim koristeći originalne rezervne delove i najsavremenije alate uz maksimalno poštovanje fabrički-propisane servisne procedure, čineći sve što je moguće da isti ponovno bude u vrhunskom stanju.

Ako vam je potreban pouzdan majstor sa bogatim iskustvom, želite profesionalnu i transparentnu uslugu, pozovite me. Vaš uređaj će biti u dobrim rukama.

Zašto da zovete Majstor Acu za popravku ves masina?

Aleksandar Rašević