Ekskluzivni servis frižidera: beskompromisna popravka koja rešava uzrok kvara, trajno i precizno. Pozovite odmah i prepustite se profesionalnom pristupu bez kompromisa!
Zaboravite na privremena rešenja poput "dopune freona" – Majstor Aca pruža jedinstven, školski pristup popravci frižidera! Sa više od 30 godina iskustva, Majstor Acin fokus je na otkrivanju uzroka kvara kako bi bila osigurana besprekorna funkcionalnost vašeg frižidera. Kada vam je potrebna popravka frižidera u Novom Sadu birajte kvalitet i pouzdanost, pozovite Majstor Acu još danas i uverite se da nisu "svi majstor isti"!
Kada dođe do kvara na vašem frižideru ili zamrzivaču, važno je brzo reagovati kako biste sačuvali svežinu i kvalitet hrane. Majstor Aca razume važnost pouzdane funkcionalnosti vaših uređaja i pruža brzu, stručnu i kvalitetnu uslugu, kako bi vaš frižider ili zamrzivač što pre bio vraćen u optimalno stanje.
Bez obzira na problem koji imate—bilo da vaš frižider ne hladi dovoljno, previše hladi, curi, ili imate zamrzivač koji ne održava potrebnu temperaturu—tu sam da vam pomognem. Pružam sveobuhvatan servis koji uključuje dijagnostiku i brzo otklanjanje kvarova.
Fokusiram se na svaki detalj i ne zaboravljam na važnost pravilnog rada svakog dela vašeg uređaja. Sa mnom, nećete dobiti samo brzo rešenje problema; dobijate dugotrajnu popravku frižidera ili zamrzivača.
Uvek možete računati na profesionalan pristup, kvalitetnu uslugu i posvećenost detaljima nakon svake popravke. Vratite funkcionalnost vaših uređaja i uživajte u hladnim napicima i svežim namirnicama!
Izlazak na teren i konstantacija kvara se naplaćuje 3.000,00 dinara. U ovu cenu mogu biti uračunate i sitne popravke koje se mogu otkloniti u roku od 30 minuta.
Svo utrošeno vreme nakon prvih 30 minuta se naplaćuje 2.000,00 dinara na svakih narednih 30 minuta.
Utrošeni rezervni delovi i materijal se naplaćuju po nabavnoj ceni dobavljača uz minimalnu maržu.
Mnogi kvarovi se mogu konstantovati telefonom na osnovu prethodnih iskustava, baze poznatih kvarova i slično. Pošaljite mi sliku nalepnice sa modelom uređaja, sliku samog uređaja, sliku kvara ili polomljenog/pokvarenog dela ukolukoliko postoji i opis kvara, a ja ću pokušati da procenim cenu popravke pre izlaska na teren.
Usluge obavljam isključivo u Novom Sadu - u sledećim naseljima:
Ukoliko želite da izbegnete trošak izlaska na teren, prevoza ili živite van gore navedenih naselja vaš uređaj možete, uz prethodnu najavu (dogovor oko vremena), doneti u moju radionicu, radnim danima između 08:00 i 17:00 ili subotom između 09:00 i 14:00.
Adresa je: Stefana Dečanskog 46 (iza Gradskog Zelenila) ⚐ Prikaži na Google Mapi
Sve recenzije su uvezene direktno sa Google-a i njihova verodostojnost se može proveriti na ovom linku: ovde.
Napilši recenziju i oceni moju uslugu ovde.
Ovde možete pronaći odgovore na najčešća pitanja vezana za popravke frižidera i zamrzivača. Ako ne pronađete odgovor na svoje pitanje, slobodno me kontaktirajte!
Ukoliko vaš frižider ne hladi, prvo proverite da li je pravilno priključen na struju. Ako je sve u redu sa napajanjem, obratite pažnju na termostat - da li je podešen na odgovarajuću temperaturu?
Ako je frižider uključen u struju i termostat podešen na hlađenje, savetujem vam da ne čekate predugo, jer hrana može brzo da se pokvari.
Pozovite me i zakažite intervenciju kako bih mogao dijagnostikovati problem i obezbediti brzu i efikasnu pomoć. Moj cilj je da vaš frižider ponovo funkcioniše kako treba.
Ako gornji deo frižidera ne hladi, to može ukazivati na problem sa ventilatorom ili sistemom za cirkulaciju vazduha. Možda se vazduh ne prenosi pravilno, što može uzrokovati neravnomerno hlađenje.
Preporučujem da proverite da li su svi ventilacijski otvori slobodni od prepreka, ako problem i dalje postoji, pozovite me. Ne pokušavajte sami da otvarate uređaj kako ne biste dodatno oštetili sistem.
Kontaktirajte me kako bih mogao pregledati vaš frižider i brzo rešiti problem.
Ako zamrzivač radi, a frižider ne hladi, to može ukazivati na problem sa odmrzavanjem ili ventilacijom između ova dva dela uređaja. Ova situacija može nastati usled nakupljanja leda ili zapušenih ventilacionih otvora.
Preporučujem da ne čekate predugo, jer se to može negativno odraziti na kvalitet hrane u frižideru. Pozovite me da pregledam uređaj i utvrdim uzrok problema, kao i da obezbedim rešenje kako bi vaš frižider ponovo radio efikasno.
Ako vaš frižider ledi hranu, prvo proverite podešavanje termostata. Možda je temperatura podešena prenisko, što može uzrokovati prekomerno zamrzavanje. Uverite se da je termostat u pravilnom opsegu, obično između 3°C i 5°C.
Osim toga, problem može biti uzrokovan i neispravnim senzorima koji regulišu temperaturu u uređaju. Ukoliko ste proverili termostat i problem i dalje postoji, ne oklevajte da me pozovete. Rado ću doći i dijagnostikovati situaciju, kako bih osigurao da vaš frižider ponovo pravilno funkcioniše.
Ako primetite zaleđivanje sa zadnje strane vašeg frižidera, to može ukazivati na problem sa odvodnim sistemom ili na nakupljanje leda. U tom slučaju, prvo proverite odvod kondenza i uverite se da nije blokiran ili zapušen, što može ometati normalan rad uređaja.
Takođe, otvori za ventilaciju bi trebali biti čisti i slobodni kako bi se omogućila pravilna cirkulacija vazduha. Ako niste sigurni kako da to uradite, slobodno me pozovite. Rado ću doći da pregledam frižider i otklonim problem.
Ako primetite da frižider greje sa strane, to može biti normalna pojava, posebno kada kompresor radi kako bi održao hladnoću u uređaju. Međutim, ako je temperatura previše visoka ili se čini da se pregreva, to može ukazivati na problem sa izolacijom ili ventilacijom.
Proverite da li su ventilacioni otvori slobodni i da li ima dovoljno prostora oko frižidera za protok vazduha. Ako primetite bilo kakve abnormalnosti ili ako frižider ne hladi dovoljno, slobodno me pozovite. Rado ću pregledati vaš uređaj i obezbediti potrebu popravku kako biste izbegli dodatne probleme.
Ako vaš frižider greje umesto da hladi, to može značiti da postoji ozbiljan problem, kao što je kvar kompresora ili neki drugi problem u sistemu. To može dovesti do pokvarenosti hrane, pa je važno reagovati brzo.
Preporučujem vam da prvo proverite da li je frižider pravilno priključen na struju i da li su vrata dobro zatvorena. Ako su svi ovi aspekti u redu, obavezno me kontaktirajte što pre. Brzo ću doći da dijagnostikujem problem i pružim efikasnu pomoć, kako bi vaš frižider ponovo počeo da funkcioniše kako treba.
Ako primetite vodu koja curi ispod vašeg frižidera, to može biti prilično nezgodno. Najčešći uzroci su zagušenje odvoda kondenza ili oštećene gume na vratima.
Prvo, proverite odvodn kondenza na zadnjem delu frižidera. Ako je začepljen, to može sprečiti odvod kondenza iz uređaja. Takođe, ako su gume na vratima oštećene ili starije, to može uzrokovati propuštanje toplote i kondenzaciju vode.
Preporučujem da pažljivo pregledate i očistite odvod, kao i da proverite stanje guma na vratima. Ako problem i dalje postoji, ne oklevajte da me pozovete. Tu sam da pomognem i obezbedim da vaš frižider ponovo radi bez problema, uz minimalne neugodnosti za vas.
Ako primetite da se voda sakuplja ispod fioke za povrće, to može biti frustrirajuće. Ovaj problem često nastaje zbog blokiranog odvoda kondenza ili zbog visoke vlažnosti unutar frižidera.
Prvo, proverite odvodn kondenza u frižideru – ako je zapušen, voda ne može pravilno oticati i može se nakupljati ispod fioke. Takođe, obratite pažnju na ispravnost guma na vratima, ako su oštećne to može dovesti do velike kondenzacije.
Preporučujem da redovno čistite odvod kako biste izbegli slične probleme u budućnosti. Ako se problem ne reši, slobodno me kontaktirajte. Tu sam da vam pomognem i osiguram da vaš frižider funkcioniše bez problema, a vaša hrana bude sveža.
Moja priča ima dugu prošlost, koja datira još od moje 7. godine. Tada sam prvi put kročio u očevu radionicu i počeo da "kradem" zanat, učeći tajne majstorstva.
Početak mog putovanja kao majstora dogodio se davne 1994. godine, kada sam stasao da budem samostalni majstor. Narednih 20 godina sam proveo živeći i radeći u Južno-afričkoj Republici, gde sam pored veština i znanja stekao ogromno iskustvo radeći u Whirlpool-u, AEG-u, Bosch-u, Siemens-u, servisirajući grad od preko 16 miliona ljudi.
Od mog prvog, samostalnog radnog dana pa sve do danas, prošao sam kroz mnoge faze usavršavanja, sertifikacija, i neprestano sam sticao nova znanja i veštine. Na ovom dugom putu, sa preko 50.000 uspešno kompletiranih popravki u poslednjih 30 godina, stekao sam iskustvo koje mi omogućava da pristupim svakom kvaru sa sigurnošću, stručnošću i mudrošću, te da ga rešim u što kraćem roku.
Od 2012.-te godine svoj radni vek sam nastavio u Novom Sadu, gde se trudim da pružim uslugu servisa rashladnih i termičkih uređaja za domaćinstvo, koja je transparentna, profesionalna, stručna i iskrena. Dajem sve od sebe da razbijem predrasude da su "majstori svi isti" i ubeđen sam da ću u tome uspeti.
Moj cilj je da svaku popravku obavim koristeći originalne rezervne delove i najsavremenije alate uz maksimalno poštovanje fabrički-propisane servisne procedure, čineći sve što je moguće da isti ponovno bude u vrhunskom stanju.
Ako vam je potreban pouzdan majstor sa bogatim iskustvom, želite profesionalnu i transparentnu uslugu, pozovite me. Vaš uređaj će biti u dobrim rukama.
Aleksandar Rašević